Yrityksen kotisivujen päivitys 75 € / teksti tai sisältö

Yrityksen kotisivujen päivitys 75 € / teksti tai sisältö

Kotisivujen ylläpidon päivitys edulliseen kesähintaan. Tuotamme hakukoneystävällistä tekstiä tai muuta sisältöä kotisivuillesi. Hinta sisältää yhden toimitetun tekstin tai muun sisällön ja sen some -linkityksen yrityksen kanaviin. Tarjous voimassa 30.6.2021 asti.

  • Kotisivujen tekstien päivitys
  • Hakukoneystävällistä tekstiä
  • Myyntiä edistävää tekstiä
  • Sisältöideointia
  • Yritysesittely
  • Yrityksen palveluiden esittely
  • Uutisteksti tai tuoteuutinen
  • Asiakkaan/kumppanin tarina
  • Valokuvat
  • Linkit yrityksen sosiaalisen median kanaviin.

Hinta (alv0) sisältää 1 työtunnin ja max. 1 500 merkkiä tekstiä. Katso tarkemmat hintatiedot kotisivujen päivityspaketin muut ehdot.

Tilaa nyt! Kotisivujen päivityspaketin -kesätarjous voimassa 30.6.2021

Tilaa yrityksen kotisivujen päivitys -paketti jo tänään! Edullinen kesähinta on voimassa 30.6.2021 saakka. Lähetä tilauksesi info@tiimimedia.fi, niin otamme sinuun yhteyttä! Voit myös soittaa puh. 040 539 2249 Juhani.

Pyydä tarjous kotisivujen sisällön jatkuvasta ylläpidosta

Kysy edullista tarjousta yrityksen kotisivujen sisällön jatkuvasta ylläpidosta. Tuotamme uutta sisältöä kotisivuillesi ja huolehdimme sivustosi ajantasaisuudesta.

Lähetä viesti info@tiimimedia.fi, tai soita puh. 040 539 2249 Juhani, niin kerromme lisää palvelusta.

Muut ehdot

Yrityksen kotisivujen päivitys -paketin hinta sisältää 1 h työaikaa, tekstin pituus max 1500 merkkiä, pidemmästä merkkimäärästä tai työtuntimäärästä veloitetaan erikseen asiakasta etukäteen. Valokuvat: kuvapankkikuvien etsintä ja valinta 30 € tai asiakkaan kuvitus.
Valokuvaaja: 110,00 €, tarkemmat ehdot sovitaan erikseen. Hinnat alv0.

Varmista yrityksesi löydettävyys netissä!

Varmista yrityksesi löydettävyys netissä!

Ajantasaiset kotisivut ovat edellytys sille, että asiakkaasi löytävät yrityksesi ja sen tuotteet sekä palvelut. Valjasta yrityksesi kotisivut tekemään tuotteesi ja palvelusi tunnetuksi. Edistä myyntiäsi 24 tuntia vuorokaudessa.

Yrityksen blogin ylläpito -paketti

Hinta 75€ / blogi

  • Valmis blogiteksti
  • Hakukoneystävällistä tekstiä
  • Myyntiä edistävää tekstiä
  • Sisältöideointia
  • Valokuvat
  • Linkit yrityksen sosiaalisen median kanaviin

Hinta (alv0) sisältää 1 työtunnin, max. 1 500 merkkiä tekstiä. Katso tarkemmat hintatiedot blogin ylläpito -paketin muut ehdot.

Tilaa nyt! kesätarjous voimassa 30.6.2021

Tilaa blogin ylläpito -palvelu jo tänään. Edullinen kesätarjous on voimassa 30.6.2021 saakka. Lähetä tilauksesi info@tiimimedia.fi, niin otamme sinuun yhteyttä! Voit myös soittaa puh. 040 539 2249 Juhani.

Pyydä tarjous blogin ylläpidosta 1 kk – 12 kk ajaksi

Kysy edullista tarjousta yrityksen blogin ylläpidosta 1-12 kuukauden ajaksi. Päivitämme yrityksenne blogia säännöllisesti, mikä varmistaa parhaan näkyvyyden. Lähetä viesti info@tiimimedia.fi, tai soita puh. 040 539 2249 Juhani, niin kerromme lisää palvelusta.

Muut ehdot

Yrityksen blogin ylläpito -paketin hinta sisältää 1 h työaikaa, tekstin pituus max. 1500 merkkiä, pidemmästä merkkimäärästä tai työtuntimäärästä veloitetaan erikseen asiakasta etukäteen. Valokuvat: kuvapankkikuvien etsintä ja valinta 30 € tai asiakkaan kuvitus. Valokuvaaja: 110,00 €, tarkemmat ehdot sovitaan erikseen. Hinnat alv0.

Yrityksen kotisivujen päivitys -paketti

Hinta 75 € / teksti tai päivitys

  • Kotisivujen tekstien päivitys
  • Hakukoneystävällistä tekstiä
  • Myyntiä edistävää tekstiä
  • Sisältöideointia
  • Yritysesittely
  • Yrityksen palveluiden esittely
  • Uutisteksti tai tuoteuutinen
  • Asiakkaan/kumppanin tarina
  • Valokuvat
  • Linkit yrityksen sosiaalisen median kanaviin.

Hinta (alv0) sisältää 1 työtunnin ja max. 1 500 merkkiä tekstiä. Katso tarkemmat hintatiedot kotisivujen päivityspaketin muut ehdot.

Tilaa nyt! kesätarjous voimassa 30.6.2021

Tilaa yrityksen kotisivujen päivitys -paketti jo tänään! Edullinen kesähinta on voimassa 30.6.2021 saakka. Lähetä tilauksesi info@tiimimedia.fi, niin otamme sinuun yhteyttä! Voit myös soittaa puh. 040 539 2249 Juhani.

Pyydä tarjous kotisivujen sisällön jatkuvasta ylläpidosta

Kysy edullista tarjousta yrityksen kotisivujen sisällön jatkuvasta ylläpidosta. Tuotamme uutta sisältöä kotisivuillesi ja huolehdimme sivustosi ajantasaisuudesta.

Lähetä viesti info@tiimimedia.fi, tai soita puh. 040 539 2249 Juhani, niin kerromme lisää palvelusta.

Muut ehdot

Yrityksen kotisivujen päivitys -paketin hinta sisältää 1 h työaikaa, tekstin pituus max 1500 merkkiä, pidemmästä merkkimäärästä tai työtuntimäärästä veloitetaan erikseen asiakasta etukäteen. Valokuvat: kuvapankkikuvien etsintä ja valinta 30 € tai asiakkaan kuvitus.
Valokuvaaja: 110,00 €, tarkemmat ehdot sovitaan erikseen. Hinnat alv0.

Nettipalaverietiketillä verkkokokoukset sujuviksi

Nettipalaverietiketillä verkkokokoukset sujuviksi

Kulunut vuosi on ollut meille kaikille erilainen ja erikoinen. Pandemian vuoksi yritykset, yhteisöt ja yksityiset henkilöt ovat joutuneet oppimaan uusia tapoja työskennellä ja pitää palavereita.

TiimiMediankin lähes kaikki kokoukset on pidetty etänä jo yli vuoden.
Osaa osuuskunnan jäsenistä valitettavasti emme ole tavanneet yli vuoteen muuta kuin verkossa.

Etäpalaverointi on toiminut kuitenkin hyvin myös asiakkaiden ja yhteistyökumppaneiden kanssa. Asiat ovat hoituneet kuten ennenkin. Tietysti olisi mukava ja osittain tarpeellistakin tavata kasvokkain kokouksissa ja tietysti muutenkin.

Tarkista ajoissa tekninen toimivuus

Kokosin muutamia muutamia vinkkejä, jotta etäpalaverit sujuisivat sujuvasti ja mallikkaasti.

Tutustuthan kokousmateriaaliin ajoissa ennen etäkokousta. Tarkista myös etukäteen, että tekniikka toimii koneellasi ja saat yhteyden muihin osallistujiin. Suositeltavaa on, että jokainen etäkokoukseen osallistuva olisi omassa tilassaan, jolloin ei synny tarpeetonta taustamelua. Kokoustilan pitäisi myös olla mahdollisimman hiljainen ja vähäkaikuinen. Näin minimoit, etteivät muut osallistujat turhaan häiriinny.

Kokoukseen osallistuvien pitää olla myös paikalla ajoissa. Pidä kamera auki pääsääntöisesti ja myös mikrofoni, kun puhut. Sulje se, kun et puhu, jolloin mahdolliset taustaäänet esimerkiksi yskimiset, huokaukset jne. eivät kuulu muille osallistujille.

Kokouksen vetäjänä tai puheenjohtajana on tärkeää, että pysyt aikataulussa. Kerro myös kokouksen agenda osallistujille etukäteen. Jos etäkokoukseen osallistuu vähintään kolme osallistujaa, vetäjä jakaa puheenvuorot pyytämisjärjestyksessä. Siis viittaa, kun haluat puheenvuoron. Älä keskeytä puhujaa!

Puhu selkeästi, hymyile, nyökyttele, ota katsekontakti

Puhu selkeästi ja ytimekkäästi sekä tauota puhettasi, kun saat puheenvuoron. Anna muillekin mahdollisuus keskustella, vältä siis puhumista yksinään koko ajan. Yksinpuhelu pitkästyttää helposti muut osallistujat.

Kun osallistut etäpalaveriin, käytä minimipalautetta: hmm, jaa, joo, niin jne. Jos nyökkäilet, hymyilet tai käytät muita nonverbaalisia tapoja, osoitat, että olet sekä kiinnostunut että mukana keskustelussa. Vältä siis negatiivisia ilmeitä, kulmakarvojen kohotteluja, huokailuja, tuolissa retkottelua jne. Nämä kaikki viestittävät muille osallistujille, ettet ole innostunut tai kiinnostunut asiasta.

Ota katsekontakti, jos osallistut pienempään kokoukseen. Puhuessasi katso kerrallaan yhtä osallistujaa. Tämä viestii siitä, että olet myös hyvä kuuntelija.

Kirjoitathan valmistellut puheenvuorot lyhyesti etukäteen. Ne napakoittavat esiintymistäsi. Kun saat oman puheenvuoron, noteeraa lyhyesti edellistä puhujaa tai esitä kysymyksiä. Näin viestit, että välität siitä, mitä muut ajattelevat.

Pitkissä kokouksissa osallistujilla on lupa nousta seisomaan tunnein välein. Välillä on myös hyvä pitää pieni tauko, jolloin osallistujat voivat vähän virkistäytyä.

Tee kokouksesta lopuksi lyhyt yhteenveto, jos toimit kokouksen puheenjohtajana tai vetäjänä. Kun kokous loppuu sen järjestäjä kiittää ensin, sitten on tauko ja jokainen osallistuja kiittää vuorollaan kiitos, moi, moi. Kokouksen vetäjä kiittää lopuksi.

Etäkokouksiin soveltuvat siis samat tavat kuin normaali kokouksiinkin. Mutta tekniikka voi niissä helpommin pettää, mutta niinhän se pettää tuon tuosta tavallisissa kokouksissakin.

Ei auta, kun maltillisesti odottaa aikaa, jolloin voimme taas kokoontua kasvokkain, hörppiä kahvia kokouksen lomassa ja nauraa makeasti toistemme sutkautuksille. Niitä kokouksia odotellessa…

TiimiMedian palvelut ja miksi tarvitset meitä, osa 2.

TiimiMedian palvelut ja miksi tarvitset meitä, osa 2.

Sisällöntuotanto

Haluatko kertoa yleisölle ja yhteisöille toiminnastanne, tuotteistanne vai molemmista? Me TiimiMediassa teemme mielellämme blogitekstejä ja printtimateriaalia, kuten erilaisia esitteitä. Markkinointimateriaalin tuottaminen on meille tuttua. Marjaana, Jussi ja Eija ovat tottuneita kirjoittajia ja haastattelujen tekijöitä.

Podcastit ja videot

Oletko koskaan miettinyt, miten podcast tai video toimisi yrityksesi viestinnässä? Niiden hyödyntäminen yritysten ja yhteisöjen viestinnässä on nykypäivää. Meillä on ammattitaitoista väkeä kuvaamaan, äänittämään ja editoimaan sisällöstä juuri sellaista kuin sinä haluat.

Villellä on tuoretta näkemystä ja kokemusta erityisesti podcastien tekemisestä ja vankka kustannustoimittajatausta. Hän hallitsee äänitysprosessin alusta loppuun. Videoiden tekijöitä meillä on useampia.

Valokuvat

Kuvien käyttö viestinnässä tehostaa. Kuvien avulla voi kertoa tarinoita ja välittää tunnelmia. Kuva tuo yrityksen lähelle asiakasta.

Oma lukunsa ovat vielä tuotekuvat. Ne vaikuttavat paitsi siihen, millainen mielikuva tuotteesta asiakkaalle muodostuu, myös siihen, millainen kuva tuotetta myyvästä yrityksestä asiakkaalle muodostuu. Tuotekuvien ottamiseen kannattaa siis panostaa.

Meillä erityisesti Peik hallitsee ammattimaisen tuotekuvauksen. Lisäksi hän on loistava luonto- ja kaupunkikuvaaja.

Alexander, Eija ja Jussi ovat kaikki kuvanneet myös ammattimaisesti, erityisesti kuvittaneet omia artikkeleitaan. Eija on ollut mukana yli kymmenessä ryhmänäyttelyssä.

Kotisivut

Laita brändisi näkymään verkossa juuri sellaisena kuin itse haluat! TiimiMediassa on osaamista kotisivujen teossa. Parasta on, että meiltä saat tarvittaessa kaikki palvelut eli suunnittelun, toteutuksen ja ylläpidon!

Eija tykkää eniten tehdä WordPress-sivuja. Niissä on etuna se, että yritys voi sivuston valmistuttua itse helposti laittaa omalle sivustolleen tuoretta lisämateriaalia ilman, että kukaan joutuu opettelemaan koodaamista tai pyytämään ulkopuolista tekemään sisältöpäivitykset. Eijalla on kokemusta myös Suomessa toistaiseksi vähän käytetystä Hugosta.

Alexander tekee sivuja myös Drupalilla ja Claudio osaa toteuttaa sivuston lähes millä tavalla vain. Lisäksi hän tuo nuorekasta näkemystä mm. visuaaliseen ilmeeseen ja käytettävyyteen.

Responsiivisuus on sivujen indeksoinnissa hyvin tärkeää ja kaikki tekijämme osaavat ottaa sen huomioon. Tekijämme testaavat lisäksi sivuston toiminnallisuuden. Tähän kuuluu latausnopeus, linkit, navigointi ym. mukavaa. Me TiimiMediassa osaamme lähestyä asioita hakukoneoptimoinninkin näkökulmasta.

Ota yhteyttä, niin katsotaan, miten voimme parhaiten palvella sinua!

Mikael Hiltunen – tuo AFIn takaisin graafiseen suunnitteluun

Mikael Hiltunen – tuo AFIn takaisin graafiseen suunnitteluun

Siis minkä? Otsikko on humoristinen, mutta ei ehkä aukea kaikille, sen verran underground bändi AFI on. Toisin sanoen, tarkoitukseni on tuoda pientä särmää graafiseen suunnitteluun, oli se sitten
ulkoasullisesti, viestillisesti tai sisällöllisesti. Koska olen aina ollut ulkopuolinen ja pienten puolella, toivon voivani työssä jatkaa luomallani polulla sekä tuomaan taiteellani ja tyylilläni asiat mieleen jäävästi kuluttajien tietoisuuteen.

Olen ollut aina hyvin visuaalinen ja taiteellinen ja aloitin taiteen parissa jo pienenä Pekkalan Kuvataidekoulussa. Ensimmäinen ammattitutkintoni on vaatetusalalta ja sen jälkeen pääsin minulle sopivaan ja toimivaan kouluun: Varian ammattikouluun opiskelemaan kuvallisen ilmaisun
perustutkintoa. Nyt olen graafinen suunnittelija ja kuvallisen ilmaisun ammattilainen, joka käyttää
työssään hyväksi molemmista koulutuksista opittuja taitoja.

Viimeisimmät työni ovat sisäisen viestinnän materiaaleja Kuntoutussäätiölle sekä
Kuntoutussäätiön yhteistyökumppanien projektien ilmeiden suunnittelu. Työskentelyyni kuuluu
julisteiden, flyereiden ja muiden mainosten, sekä printtimedian suunnittelu ja toteutus. Olen
toteuttanut myös logojen sekä projekti-ilmeen suunnittelua.

Minulla on aikaisempaa työkokemusta myös nettisivujen kuvituksen tekemisestä, infografiikasta, painomedian kanssa työskentelystä sekä
asiakastyöskentelystä.

Olen hyvin tyytyväinen siitä, että löysin TiimiMedian, jonka kautta pystyn tarjoamaan osaamistani laajalle ilman yksinyrittämisen kimurantteja kiemuroita.

Toivon, että myös tulevaisuudessa saan myös tilaisuuden työskennellä yhteistyössä muiden kanssa minulle tärkeiden
asioiden parissa ja parantaa maailmaa panoksellani medianssa ja muussakin viestinnässä .

Miten valita yrityssivujen WordPress-teema?

Miten valita yrityssivujen WordPress-teema?

Hetki! Mikä ylipäätään on WordPress-teema?

Jokaisessa WordPress-sivustossa on käytössä jokin teema. Teema on suurin sivuston ulkoasuun vaikuttava tekijä. Pitkän linjan sivustoammattilainen Lauri Huusko määrittelee teeman roolin seuraavasti: ”Jos webhotellisi on talosi tontti ja WordPress taas talosi perusta, niin teema on talosi pohjapiirros. Se määrittää kaikkien sivustosi elementtien asettelun.”

Maksavatko teemat?

Teemoja on saatavilla sekä ilmaisia että maksullisia. Hinta riippuu lisenssistä ja siitä, kuinka monipuolinen teema on.  Hyvän ja tarkoitukseen sopivan teeman voi saada muutamalla kympilläkin. WordPressin alkuaikoina teemat olivat aika simppeleitä. Jos halusi parempia tai enemmän ominaisuuksia, niitä piti rakentaa itse. Vuosien varrella on kuitenkin tapahtunut huomattavaa kehitystä ja valmiit teemat ovat nykyisin hyvinkin monipuolisia.

Kannattaisiko teema silti teettää tai tehdä itse?

Ilman muuta niin voi menetellä. Se ei kuitenkaan ole paras tapa, jos haluaa välttää turhaa työtä ja käytettävissä oleva aika on rajallinen.

Valmisteemat mahdollistavat nykyään sivuston räätälöinnin yritykselle sopivaksi aika hyvin, jotkut erinomaisestikin. Parhaissa teemoissa on myös valmiina käteviä lisäosia, kuten verkkokauppamahdollisuus. Ne ovat lisäksi hyvin yhteensopivia muiden saatavilla olevien lisäosien kanssa.

Nykyään valmisteema ei enää tarkoita sitä, että sivuston jokainen sivu näyttää samalta, ei edes ilmaisteemojen kohdalla.

Onko maksullinen teema aina parempi kuin ilmaisteema?

Ei mitenkään itsestään selvästi! On saatavilla todella hyviä ilmaisteemoja, jotka soveltuvat yrityskäyttöön erinomaisesti.

Työskentelen itse sekä maksullisia että ilmaisteemoja käyttäen. Teemavalinta riippuu ihan täysin siitä, mitä sivustolta halutaan.  Helpottaa myös, jos voidaan hieman ennakoida siitä, mitä muita ominaisuuksia sivustolta voidaan jo (lähi)tulevaisuudessa kaivata.

Yrityksen toimiala vaikuttaa siihen, mikä on sille sopivin teema. Jotkut ilmaisteematkin sopivat erinomaisesti useille toimialoille.

Mitä pitää huomioida, kun valitsee teemaa?

Kannattaa kiinnittää huomiota siihen, kuinka usein teemaa päivitetään. Jatkuva ja säännöllinen päivittäminen on tärkeää, koska teeman täytyy toimia myös WordPress-alustapäivitysten kanssa hidastumatta ja bugittamatta.

Toinen tärkeä kriteeri on teeman latausmäärä. Parhaat teemat on ladattu satoja tuhansia kertoja. Tällainen käyttäjämäärä kertoo hyvää teeman toimivuudesta.  Nämä seikat pätevät sekä ilmaisiin että maksullisiin teemoihin.

Mistä tietää, mistä teemavalinnassa kannattaa maksaa?

Tämä riippuu siitä, mitkä ominaisuudet ovat yritykselle tärkeitä. Tämä taas riippuu yrityksen toimialasta. On kuitenkin olemassa asioita, jotka kannattaa aina huomioida.

On aina riski, mikäli teeman jatkokehitys riippuu vain muutamasta tai jopa yhdestä henkilöstä. On isoja ohjelmistotaloja, jotka tekevät erinomaisia WordPress-teemoja. Sellaisia voi käydä katsomassa (ja ostaa) esimerkiksi ThemeForestin ja Elegant Themesin sivustoilta.

Isoilla taloilla on paremmat resurssit tehdä teemapäivityksiä ja huolehtia siitä, että tietoturva-aukkoja ei synny.  Hyvällä teemalla on myös hyvä käyttäjätuki.  Parhaimmat valmisteemat päivittyvät usein ja niihin tehtyjen päivitysten asentaminen on ilmaista.

Miksi päivitykset ovat tärkeitä?

Niiden avulla voidaan nopeasti estää sivujen meneminen jumiin tai altistuminen hyökkäyksille.  Sivuston on pysyttävä toimintakuntoisena myös silloin, kun itse alusta kehittyy. Teeman päivittämisellä tukitaan myös mahdollisia tietoturva-aukkoja.

Säästääkö valmisteemalla rahaa?

Kyllä, usein. Mikäli teema rakennetaan tai pikemminkin rakennutetaan alusta asti itse, ei voida olla varmoja siitä, että sen rakentaja on sitoutunut tekemään siihen uusia päivityksiä. Jos yrityssivuston teeman teettää kokonaan ulkopuolisella, jokaisesta sen päivittämisestä joutuu hyvin todennäköisesti maksamaan erikseen. Jos taas käytössä on hyvä valmisteema, sen päivityksen asentaminen on helppoa ja käyttäjälle ilmaista.

Hyvällä teemalla on myös hyvä käyttäjätuki siltä varalta, että jotakin odottamatonta sattuu.  Valmisteemojen kohdalla käyttäjätuki sisältyy lisenssiin ja lisäksi teemasta on saatavilla paljon dokumentaatiota.

Saako valmisteemalla tehtyä yksilöllisiä sivuja?

Ehdottomasti! Parhailla valmisteemoilla on tehty hyvin erilaisia sivustoja.  Niistäkin on nähtävissä esimerkkejä teemoja tekevien ohjelmistotalojen sivuilla.  Monella valmisteemalla on myös useita valmiita sivupohjia, joista voi valita kullekin sivulle sopivimman.  Toki sivupohjia voi muokata myös itse. Rajana on vain oma mielikuvitus!