Liikevaihto hurjaan nousuun

Liikevaihto hurjaan nousuun

TiimiMedian edellinen tilikausi sujui todella hyvin koronasta huolimatta. Liikevaihtomme lisääntyi peräti yli 40 prosenttia. Se kasvoi kaikissa tiimeissämme.

Toivon hartaasti, että sama noususuuntainen kehitys jatkuu edelleen. TiimiMediahan on myös koko ajan tunnetumpi sekä yleisön että asiakkaiden keskuudessa. Asiakasmäärämme kasvaa sekin koko ajan.

Etäpalaverit toimineet hyvin

TiimiMedia on toiminut etänä lähes koko korona-ajan myös yhteistyökumppaneiden kanssa. Kokouksemme ovat olleet etänä muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Etäpalaverit ovat sujuneet enemmän kuin hyvin.

Olemme olleet mukana myös Pääkaupunkiseudun TE-keskusten etänä järjestämissä rekrytointitapahtumissa. Ne ovat toimineet yllättävän hyvin. Näiden tapahtuminen avulla olemme saaneet myös uusia jäseniä.

Tietysti mikään etäpalaveri tai muu etätapahtuma ei korvaa kasvokkain tapaamista. Poikkeusoloissa on tärkeää pitää hyvää mielialaa yllä ja huolehtia työntekijöistä ja jäsenistä.

TiimiMediassa olemme lisänneet muun muassa asiakkuudenhallintaan liittyviä palavereita, jotta voisimme paremmin palvella ja huolehtia asiakkaistamme. Nämä voisivat muuten helposti unohtaa meidät.

Yhteistyön ja vuorovaikutteisuuden tärkeys korostuvat

Yllätykseksi olen huomannut, että ihmisten itsekkyys on korona aikana lisääntynyt. Usea on kiinnostunut vain omista eduistaan, jolloin tiimimäinen ajattelu helposti unohtuu.

TiimiMedia korostaa alati yhteistyön tärkeyttä ja tiimimäistä ajattelutapaa. Kaveria autetaan, häntä ei jätetä pulaan.

Korona on myös vaikuttanut jopa henkilöiden käyttäytymistapoihin. Kun ihmiset vihdoinkin tapaavat toisiaan, jokaisella on niin paljon kerrottavaa, että helposti puhumme toistemme päälle.

On kiire puhua omat kuulumiset ensin ja valitettavan usein unohdetaan kysyä, mitä asiakkaalle, ystävälle tai kaverille kuuluu. Kuitenkin jokaisella meistä on tarve tulla kuulluksi ja nähdyksi varsinkin näin korona-aikana. Viestinnän asiantuntijoilla siis riittää töitä näinä aikoina vakuuttaa ja puhua vuorovaikutuksen tärkeydestä.

Osoitamme myös kunnioitusta toisiamme kohtaan, kun kuuntelemme vuorotellen toisiamme. Näin aito vuorovaikutus säilyy.

Kiitän kaikkia asiakkaitamme, yhteistyökumppaneita ja TiimiMedian jäseniä kuluneesta vuodesta! Toivotan teille Rauhallista Joulua ja Menestystä ensi vuodelle! Pysykäämme terveinä!

Marjaana Sunila-Kankare
TiimiMedia
puheenjohtaja

Yrityksen kotisivujen päivitys 75 € / teksti tai sisältö

Yrityksen kotisivujen päivitys 75 € / teksti tai sisältö

Kotisivujen ylläpidon päivitys edulliseen kesähintaan. Tuotamme hakukoneystävällistä tekstiä tai muuta sisältöä kotisivuillesi. Hinta sisältää yhden toimitetun tekstin tai muun sisällön ja sen some -linkityksen yrityksen kanaviin. Tarjous voimassa 30.6.2021 asti.

  • Kotisivujen tekstien päivitys
  • Hakukoneystävällistä tekstiä
  • Myyntiä edistävää tekstiä
  • Sisältöideointia
  • Yritysesittely
  • Yrityksen palveluiden esittely
  • Uutisteksti tai tuoteuutinen
  • Asiakkaan/kumppanin tarina
  • Valokuvat
  • Linkit yrityksen sosiaalisen median kanaviin.

Hinta (alv0) sisältää 1 työtunnin ja max. 1 500 merkkiä tekstiä. Katso tarkemmat hintatiedot kotisivujen päivityspaketin muut ehdot.

Tilaa nyt! Kotisivujen päivityspaketin -kesätarjous voimassa 30.6.2021

Tilaa yrityksen kotisivujen päivitys -paketti jo tänään! Edullinen kesähinta on voimassa 30.6.2021 saakka. Lähetä tilauksesi info@tiimimedia.fi, niin otamme sinuun yhteyttä! Voit myös soittaa puh. 040 539 2249 Juhani.

Pyydä tarjous kotisivujen sisällön jatkuvasta ylläpidosta

Kysy edullista tarjousta yrityksen kotisivujen sisällön jatkuvasta ylläpidosta. Tuotamme uutta sisältöä kotisivuillesi ja huolehdimme sivustosi ajantasaisuudesta.

Lähetä viesti info@tiimimedia.fi, tai soita puh. 040 539 2249 Juhani, niin kerromme lisää palvelusta.

Muut ehdot

Yrityksen kotisivujen päivitys -paketin hinta sisältää 1 h työaikaa, tekstin pituus max 1500 merkkiä, pidemmästä merkkimäärästä tai työtuntimäärästä veloitetaan erikseen asiakasta etukäteen. Valokuvat: kuvapankkikuvien etsintä ja valinta 30 € tai asiakkaan kuvitus.
Valokuvaaja: 110,00 €, tarkemmat ehdot sovitaan erikseen. Hinnat alv0.

Varmista yrityksesi löydettävyys netissä!

Varmista yrityksesi löydettävyys netissä!

Ajantasaiset kotisivut ovat edellytys sille, että asiakkaasi löytävät yrityksesi ja sen tuotteet sekä palvelut. Valjasta yrityksesi kotisivut tekemään tuotteesi ja palvelusi tunnetuksi. Edistä myyntiäsi 24 tuntia vuorokaudessa.

Yrityksen blogin ylläpito -paketti

Hinta 75€ / blogi

  • Valmis blogiteksti
  • Hakukoneystävällistä tekstiä
  • Myyntiä edistävää tekstiä
  • Sisältöideointia
  • Valokuvat
  • Linkit yrityksen sosiaalisen median kanaviin

Hinta (alv0) sisältää 1 työtunnin, max. 1 500 merkkiä tekstiä. Katso tarkemmat hintatiedot blogin ylläpito -paketin muut ehdot.

Tilaa nyt! kesätarjous voimassa 30.6.2021

Tilaa blogin ylläpito -palvelu jo tänään. Edullinen kesätarjous on voimassa 30.6.2021 saakka. Lähetä tilauksesi info@tiimimedia.fi, niin otamme sinuun yhteyttä! Voit myös soittaa puh. 040 539 2249 Juhani.

Pyydä tarjous blogin ylläpidosta 1 kk – 12 kk ajaksi

Kysy edullista tarjousta yrityksen blogin ylläpidosta 1-12 kuukauden ajaksi. Päivitämme yrityksenne blogia säännöllisesti, mikä varmistaa parhaan näkyvyyden. Lähetä viesti info@tiimimedia.fi, tai soita puh. 040 539 2249 Juhani, niin kerromme lisää palvelusta.

Muut ehdot

Yrityksen blogin ylläpito -paketin hinta sisältää 1 h työaikaa, tekstin pituus max. 1500 merkkiä, pidemmästä merkkimäärästä tai työtuntimäärästä veloitetaan erikseen asiakasta etukäteen. Valokuvat: kuvapankkikuvien etsintä ja valinta 30 € tai asiakkaan kuvitus. Valokuvaaja: 110,00 €, tarkemmat ehdot sovitaan erikseen. Hinnat alv0.

Yrityksen kotisivujen päivitys -paketti

Hinta 75 € / teksti tai päivitys

  • Kotisivujen tekstien päivitys
  • Hakukoneystävällistä tekstiä
  • Myyntiä edistävää tekstiä
  • Sisältöideointia
  • Yritysesittely
  • Yrityksen palveluiden esittely
  • Uutisteksti tai tuoteuutinen
  • Asiakkaan/kumppanin tarina
  • Valokuvat
  • Linkit yrityksen sosiaalisen median kanaviin.

Hinta (alv0) sisältää 1 työtunnin ja max. 1 500 merkkiä tekstiä. Katso tarkemmat hintatiedot kotisivujen päivityspaketin muut ehdot.

Tilaa nyt! kesätarjous voimassa 30.6.2021

Tilaa yrityksen kotisivujen päivitys -paketti jo tänään! Edullinen kesähinta on voimassa 30.6.2021 saakka. Lähetä tilauksesi info@tiimimedia.fi, niin otamme sinuun yhteyttä! Voit myös soittaa puh. 040 539 2249 Juhani.

Pyydä tarjous kotisivujen sisällön jatkuvasta ylläpidosta

Kysy edullista tarjousta yrityksen kotisivujen sisällön jatkuvasta ylläpidosta. Tuotamme uutta sisältöä kotisivuillesi ja huolehdimme sivustosi ajantasaisuudesta.

Lähetä viesti info@tiimimedia.fi, tai soita puh. 040 539 2249 Juhani, niin kerromme lisää palvelusta.

Muut ehdot

Yrityksen kotisivujen päivitys -paketin hinta sisältää 1 h työaikaa, tekstin pituus max 1500 merkkiä, pidemmästä merkkimäärästä tai työtuntimäärästä veloitetaan erikseen asiakasta etukäteen. Valokuvat: kuvapankkikuvien etsintä ja valinta 30 € tai asiakkaan kuvitus.
Valokuvaaja: 110,00 €, tarkemmat ehdot sovitaan erikseen. Hinnat alv0.

TiimiMedian palvelut ja miksi tarvitset meitä, osa 2.

TiimiMedian palvelut ja miksi tarvitset meitä, osa 2.

Sisällöntuotanto

Haluatko kertoa yleisölle ja yhteisöille toiminnastanne, tuotteistanne vai molemmista? Me TiimiMediassa teemme mielellämme blogitekstejä ja printtimateriaalia, kuten erilaisia esitteitä. Markkinointimateriaalin tuottaminen on meille tuttua. Marjaana, Jussi ja Eija ovat tottuneita kirjoittajia ja haastattelujen tekijöitä.

Podcastit ja videot

Oletko koskaan miettinyt, miten podcast tai video toimisi yrityksesi viestinnässä? Niiden hyödyntäminen yritysten ja yhteisöjen viestinnässä on nykypäivää. Meillä on ammattitaitoista väkeä kuvaamaan, äänittämään ja editoimaan sisällöstä juuri sellaista kuin sinä haluat.

Villellä on tuoretta näkemystä ja kokemusta erityisesti podcastien tekemisestä ja vankka kustannustoimittajatausta. Hän hallitsee äänitysprosessin alusta loppuun. Videoiden tekijöitä meillä on useampia.

Valokuvat

Kuvien käyttö viestinnässä tehostaa. Kuvien avulla voi kertoa tarinoita ja välittää tunnelmia. Kuva tuo yrityksen lähelle asiakasta.

Oma lukunsa ovat vielä tuotekuvat. Ne vaikuttavat paitsi siihen, millainen mielikuva tuotteesta asiakkaalle muodostuu, myös siihen, millainen kuva tuotetta myyvästä yrityksestä asiakkaalle muodostuu. Tuotekuvien ottamiseen kannattaa siis panostaa.

Meillä erityisesti Peik hallitsee ammattimaisen tuotekuvauksen. Lisäksi hän on loistava luonto- ja kaupunkikuvaaja.

Alexander, Eija ja Jussi ovat kaikki kuvanneet myös ammattimaisesti, erityisesti kuvittaneet omia artikkeleitaan. Eija on ollut mukana yli kymmenessä ryhmänäyttelyssä.

Kotisivut

Laita brändisi näkymään verkossa juuri sellaisena kuin itse haluat! TiimiMediassa on osaamista kotisivujen teossa. Parasta on, että meiltä saat tarvittaessa kaikki palvelut eli suunnittelun, toteutuksen ja ylläpidon!

Eija tykkää eniten tehdä WordPress-sivuja. Niissä on etuna se, että yritys voi sivuston valmistuttua itse helposti laittaa omalle sivustolleen tuoretta lisämateriaalia ilman, että kukaan joutuu opettelemaan koodaamista tai pyytämään ulkopuolista tekemään sisältöpäivitykset. Eijalla on kokemusta myös Suomessa toistaiseksi vähän käytetystä Hugosta.

Alexander tekee sivuja myös Drupalilla ja Claudio osaa toteuttaa sivuston lähes millä tavalla vain. Lisäksi hän tuo nuorekasta näkemystä mm. visuaaliseen ilmeeseen ja käytettävyyteen.

Responsiivisuus on sivujen indeksoinnissa hyvin tärkeää ja kaikki tekijämme osaavat ottaa sen huomioon. Tekijämme testaavat lisäksi sivuston toiminnallisuuden. Tähän kuuluu latausnopeus, linkit, navigointi ym. mukavaa. Me TiimiMediassa osaamme lähestyä asioita hakukoneoptimoinninkin näkökulmasta.

Ota yhteyttä, niin katsotaan, miten voimme parhaiten palvella sinua!

TiimiMedian palvelut ja miksi tarvitset meitä, osa 1.

TiimiMedian palvelut ja miksi tarvitset meitä, osa 1.

TiimiMedian vahvuus on yhteistyö. Porukkaamme kuuluu niin vanhaa konkaria kuin nuorta ja dynaamista väkeä. Palvelupalettimme on monipuolinen, koska jokaisella on omat vahvuusalueensa. Kokemusta löytyy niin viestinnästä kuin markkinoinnista ja suunnittelusta.

Suunnittelupalvelut

Millaiset ovat juuri sinun organisaatiosi viestintätarpeet? Ketkä haluat tavoittaa viestilläsi? Onko paras tapa tiedote vai haluatko lähestyä yleisöäsi tällä kertaa tarinallisin keinoin? Vai jollain muulla tavalla?

Mietimme mielellämme yhdessä kanssasi, mikä on paras kanava ja paras tapa saada haluamasi ryhmän huomio, olivatpa he sitten asiakkaita, alihankkijoita tai muita sinua kiinnostavia ihmisiä.

TiimiMedia tarjoaa sekä ulkoisen että sisäisen viestinnän palveluja. Nykypäivänä tärkeä osa ulkoista viestintää on medianäkyvyys. Olemme tehneet töitä sekä painetun että sähköisen median parissa. Meiltä luonnistuu printti ja digitaalinen viestintä ja meillä on kokemusta myös radio- ja tv-työstä.

Heikki on toiminut Maikkarilla ja Ylellä ja tehnyt sekä radio- että tv-työtä. Villellä on kokemusta radiotyöstä ja podcastien tekemisestä. Marjaanalla on päätoimittajakokemusta. Tiedämme siis, miten median mielenkiinnon saa syttymään ja miten kannattaa käyttää erilaisia medioita. Yhteenlaskien olemme tehneet satoja ellei tuhansia lehdistötiedotteita.

TiimiMedia vastaa viestintätarpeisiisi
Kuuluuko? Hienovaraisempikin viestintä voi riittää 🙂

Ulkoinen viestintä

Ulkoisella viestinnällä vaikutetaan paitsi asiakkaisiin myös alihankkijoihin ja muihin sidosryhmiin. Eri asiakasryhmät saattavat vaatia hieman eri lähestymistavat ja jopa eri viestintäkanavat. Suomen Yrittäjät kirjoittaa viestinnän merkitystä yritykselle hyvin tässä.

Viestintä on aina pohjimmiltaan kaksisuuntaista ja reagoi vaikkapa asiakkailta saatuun palautteeseen ja juttuihin mediassa. Lisäksi hyvällä viestinnällä voi hankkia uusiakin asiakkaita.

Sisäinen viestintä

Sisäinen viestintä on sekin tärkeää. Se ei ole pelkkää tiedottamista, vaan myös tapa jalkauttaa strategia ja luoda yhteishenkeä. Se kannattaa, koska työyhteisön tunnelma ja yhteishenki näkyvät lopulta myös asiakaskokemuksessa. Hyvä kirjoitus sisäisen viestinnän merkityksestä organisaatiolle löytyy Recommended Finlandin sivuilta täältä.

Meillä erityisesti Marjaanalla on kokemusta sisäisestä viestinnästä. Eija ja Jussi ovat molemmat tehneet sekä asiakaslehtiä että organisaation sisäistä lehteä, Jussi päätoimittajana ja Eija toimittajana. Monitaitoisena miehenä Jussi on myös ottanut niihin valokuvia.

PK-yritykset asiakkaina

Olemme erikoistuneet työskentelyyn pk-yritysten ja yhteisöjen kanssa. Niiden kannalta toimivin viestintämalli ei ole sama kuin konserniyrityksillä, joilla saattaa olla parin jalkapallojoukkueen kokoinen viestintäosasto.

Pienen yrityksen kannattaa pikemminkin ulkoistaa viestintänsä osaavalle toimistolle, kuten TiimiMedialle. Näin mahdollistuu keskittyminen juuri sinun yrityksesi tai yhteisösi ydinosaamiseen eli sen tuotteen tai palvelun tekemiseen, jota varten organisaatio on olemassa.

Ota yhteyttä meihin, niin katsotaan, kuinka voimme vastata tarpeisiisi!

Viestinnän trendit 2020

Viestinnän trendit 2020

Vuoden alussa on tapana arvioida, miten viestintä ja markkinointi kehittyvät lähitulevaisuudessa. Trendien herkkä vaistoaminen kiinnostaa paitsi meitä viestintäalan ammattilaisia myös yrittäjiä, jotka hakevat lisää näkyvyyttä. Mitä siis on luvassa vuodelle 2020?

Sosiaalinen media

Erilaisten sosiaalisen median palvelujen suosiossa on paljon vaihtelua. Viime aikoina on puhuttu paljon somen tietosuojaongelmista, joita on havaittu esim. Facebookin kohdalla. Facebook säilynee kuitenkin tärkeänä markkinointikanavana Twitterin ja Instagramin rinnalla. Markkinoille voi hyvin tulla uusia somepalveluja ja entisiä voi pudota pois.

Tarinallisuus on trendikästä edelleen. Sitä voi hyödyntää esimerkiksi jakamalla Instagramin yritysprofiilin storyt yhdellä klikkauksella siihen liitetylle Facebook-sivulle.

Somen tehokkuus markkinointikanavana on vahvasti kohderyhmäsidonnainen. Eri ikäiset ihmiset suosivat erilaisia somekanavia. Siksi markkinoijan kannattaakin miettiä, mikä somekanava tavoittaa parhaiten kunkin kohderyhmän ja millaisia sisältöjä heille kannattaa jakaa.

Globaalit megatrendit

Sitra julkaisi vuodenvaihteessa näkemyksensä viidestä globaalista megatrendistä, jotka tällä hetkellä vaikuttavat yhteiskunnallisen kehityksen taustalla. Raportin voi ladata tästä.

Megatrendit ovat ekologinen jälleenrakennus, väestön ikääntyminen ja monimuotoistuminen, verkostomaisen vallan voimistuminen, teknologian sulautuminen kiinteäksi osaksi arkielämää ja talousjärjestelmän suunnan etsiminen. Jokainen näistä megatrendeistä koskettaa myös viestintää ja markkinointia. Kuinkako? Tässä on muutamia esimerkkejä.

Viestintä on vuorovaikutusta

Väestön monipuolistuminen ja muuttuminen asettaa vaatimuksia vuorovaikutustaidoille, jotka toki ovat viestinnän ytimessä jo entuudestaan. Nyt niiden merkitys vain korostuu, kun viestinnän on tavoitettava eri-ikäiset ihmiset, joilla saattaa olla myös erilainen kulttuuri- ja koulutustausta. Läpinäkyvyyden ja eettisyyden merkitys viestinnässä korostuu.

Mitä paremmin yritys kykenee avaamaan toimintansa vastuullisuutta esimerkiksi ympäristökysymyksissä, sitä paremmin se saa brändilleen positiivista nostetta. Ihmisiä kiinnostaa luonnollisesti myös se, mihin kaikkeen heidän antamiaan tietoja käytetään. Läpinäkyvyys tässä suhteessa lisää asiakasuskollisuutta ja kasvattaa kiinnostusta yritystä kohtaan. Viestintä kannattaa siis nähdä pikemminkin osana yrityksen koko toimintakulttuuria ja strategiaa kuin erillisenä osa-alueena.

Teknologia monimuotoistaa viestintää

Uusi kehittyvä viestintäteknologia mahdollistaa tehokkaan visuaalisen ja auditiivisen viestinnän. On luultavaa, että podcastit kehittyvät ammattimaisemmiksi ja uutisjuttuja on jatkossa enemmän saatavilla myös kuunneltavassa muodossa. Tekoäly ei ole enää muutaman vuoden päästä pelkkää hypeä, vaan luonnollinen osa digitaalista markkinointia.

Gartner, joka on eräs maailman johtavista tutkimus- ja konsultointiyrityksistä, ennustaa, että vuoteen 2020 mennessä jonkinlainen tekoälyominaisuus löytyy jokaisesta uudesta teknologiatuotteesta. Tulee olemaan hyvin kiinnostavaa nähdä tämän vuoden lopussa, miten hyvin heidän ennusteensa osui kohdalleen. Suunta on kuitenkin selvä.

Tekoäly mahdollistaa pienempienkin kohderyhmien huomioinnin

Tekoälystä tulee paremmin kohdennettua. Se antaa mahdollisuuden niin sanotusti mikrotargetoida viestintää vastaamaan pientenkin kohderyhmien tarpeisiin. Samalla kohdennettu tekoäly antaa mahdollisuuden huomioida erilaiset paikallisetkin tekijät, kun suunnataan markkinointia uusille (ja vanhoillekin) kohderyhmille.

Markkinoinnista voidaan siis tekoälyn avulla tehdä ikään kuin räätälöityä ja esimerkiksi paikallisuus voidaan huomioida yhtenä tekijänä myös esimerkiksi hakukoneoptimoinnissa ja -markkinoinnissa.

Huomasitko jotakin, mitä yrityksesi voisi lähteä hyödyntämään vaikka heti? Kiinnostaako markkinoinnin suunnittelu ja sosiaalisen median kanavien sisällön ja toteutuksen miettiminen osaavan kumppanin kanssa? Ota yhteyttä TiimiMediaan, niin katsotaan, miten voisimme yhdessä olla trendien aallonharjalla!