TiimiMedian vahvuus on yhteistyö. Porukkaamme kuuluu niin vanhaa konkaria kuin nuorta ja dynaamista väkeä. Palvelupalettimme on monipuolinen, koska jokaisella on omat vahvuusalueensa. Kokemusta löytyy niin viestinnästä kuin markkinoinnista ja suunnittelusta.
Suunnittelupalvelut
Millaiset ovat juuri sinun organisaatiosi viestintätarpeet? Ketkä haluat tavoittaa viestilläsi? Onko paras tapa tiedote vai haluatko lähestyä yleisöäsi tällä kertaa tarinallisin keinoin? Vai jollain muulla tavalla?
Mietimme mielellämme yhdessä kanssasi, mikä on paras kanava ja paras tapa saada haluamasi ryhmän huomio, olivatpa he sitten asiakkaita, alihankkijoita tai muita sinua kiinnostavia ihmisiä.
TiimiMedia tarjoaa sekä ulkoisen että sisäisen viestinnän palveluja. Nykypäivänä tärkeä osa ulkoista viestintää on medianäkyvyys. Olemme tehneet töitä sekä painetun että sähköisen median parissa. Meiltä luonnistuu printti ja digitaalinen viestintä ja meillä on kokemusta myös radio- ja tv-työstä.
Heikki on toiminut Maikkarilla ja Ylellä ja tehnyt sekä radio- että tv-työtä. Villellä on kokemusta radiotyöstä ja podcastien tekemisestä. Marjaanallaon päätoimittajakokemusta. Tiedämme siis, miten median mielenkiinnon saa syttymään ja miten kannattaa käyttää erilaisia medioita. Yhteenlaskien olemme tehneet satoja ellei tuhansia lehdistötiedotteita.
Ulkoinen viestintä
Ulkoisella viestinnällä vaikutetaan paitsi asiakkaisiin myös alihankkijoihin ja muihin sidosryhmiin. Eri asiakasryhmät saattavat vaatia hieman eri lähestymistavat ja jopa eri viestintäkanavat. Suomen Yrittäjät kirjoittaa viestinnän merkitystä yritykselle hyvin tässä.
Viestintä on aina pohjimmiltaan kaksisuuntaista ja reagoi vaikkapa asiakkailta saatuun palautteeseen ja juttuihin mediassa. Lisäksi hyvällä viestinnällä voi hankkia uusiakin asiakkaita.
Sisäinen viestintä
Sisäinen viestintä on sekin tärkeää. Se ei ole pelkkää tiedottamista, vaan myös tapa jalkauttaa strategia ja luoda yhteishenkeä. Se kannattaa, koska työyhteisön tunnelma ja yhteishenki näkyvät lopulta myös asiakaskokemuksessa. Hyvä kirjoitus sisäisen viestinnän merkityksestä organisaatiolle löytyy Recommended Finlandin sivuilta täältä.
Meillä erityisesti Marjaanalla on kokemusta sisäisestä viestinnästä. Eijaja Jussi ovat molemmat tehneet sekä asiakaslehtiä että organisaation sisäistä lehteä, Jussi päätoimittajana ja Eija toimittajana. Monitaitoisena miehenä Jussion myös ottanut niihin valokuvia.
PK-yritykset asiakkaina
Olemme erikoistuneet työskentelyyn pk-yritysten ja yhteisöjen kanssa. Niiden kannalta toimivin viestintämalli ei ole sama kuin konserniyrityksillä, joilla saattaa olla parin jalkapallojoukkueen kokoinen viestintäosasto.
Pienen yrityksen kannattaa pikemminkin ulkoistaa viestintänsä osaavalle toimistolle, kuten TiimiMedialle. Näin mahdollistuu keskittyminen juuri sinun yrityksesi tai yhteisösi ydinosaamiseen eli sen tuotteen tai palvelun tekemiseen, jota varten organisaatio on olemassa.
Ota yhteyttä meihin, niin katsotaan, kuinka voimme vastata tarpeisiisi!
Valokuva herättää aina tunteita. Haluat varmaan palauttaa myöhemmin mieleesi elämäsi tärkeät hetket. Parhaiten se onnistuu valokuvan avulla. Tallenna elämäsi tärkeimmät muistot
Meiltä voit tilata valokuvaajan sinun ja kotisi tärkeisiin
tapahtumiin: häihin, kastetilaisuuteen, ylioppilasjuhliin, sukukokoukseen,
hautajaisiin ja merkkipäiviin.
Kuvauspaikkana voi olla koti, kirkko tai kesämökki.
Tulemme sinne, minne haluat. Kun tilaat valokuvauspalvelun, sinä ja
lähimmäisesti voitte keskittyä itse juhlaan tai tapahtumaan täysipainoisesti.
Varmista siis, että elämäsi tärkeimmät hetket
ikuistetaan valokuvaamalla, ota yhteyttä.
Herätä
asiakkaan huomio kuvalla
Kuva selättää tekstin. Valokuvalla luot mielikuvaa,
kerrot tarinaa ja mainostat yrityksesi tuotteita ja palveluita.
Hyvän kuvan avulla saat asiakkaidesi huomion. Ja
ilman sitä, yrityksesi asiakastarinat, tuote-esittelysi ja myyntiviestisi
jäävät lukematta.
Tiivistetysti valokuvauspalvelumme tarjoaa yrityksellesi mahdollisuutta
erottautua ja jäädä asiakkaittesi mieliin kuvien avulla, mikä näkyy menestyvänä
liiketoimintana.
Puhuttele kuvalla asiakkaitasi
Kuvausaiheet ja -kohteet voivat vaihdella. Valokuvauspalvelumme tarjoaa
yrityksesi käyttöön kokeneen valokuvaajan, ja tarvittaessa useamman esimerkiksi
tapahtumien kuvaamiseen.
Suhtaudumme niin pieniin kuin suuriin kuvaustoimeksiantoihin samalla ammattitaidolla,
joustavuudella ja palveluasenteella.
Ota rohkeasti yhteyttä ja pyydä tarjousta, sillä hinnoittelemme kuvauspalvelut aina siten, että kuvaushinta ja asiakkaan toiveet valokuvauksen lopputuloksesta kohtaavat. Ota yhteyttä, niin kerromme miten voimme auttaa sinua.
Kysy edullista tarjousta vuoden 2019 seinäkalenterista esimerkiksi henkilöstölahjaksi.
Säilytä muistot kuvin
Merkkipäivät Tapahtumat Häät Hautajaiset Rippijuhlat Sukujuhlat Ylioppilasjuhlat
Puhuttele asiakastasi kuvilla
Blogi Sosiaalinen media Yrityksen kotisivu
Asiakastarinat Lehdistökuvat Tapahtumat ja juhlat Yrityksen juhlat
Siis taasko joku uusi tietokoneisiin ja nettimaailmaan liittyvä kirjainyhdistelmä? Kyllä. Pitäisikö minun reagoida siihen jotenkin? Kyllä. SSL liittyy nimittäin tärkeään asiaan eli salaukseen ja sivustosi turvallisuuteen.
SSL-salauksella tarkoitetaan protokollaa, jolla suojataan tietoliikennettä IP-verkkojen yli. Lyhenne SSL tulee sanoista Secure Sockets Layer. Varsinaisen salauksen lisäksi tarvitaan lähes poikkeuksetta myös SSL-sertifikaatti, joka on kolmannen osapuolen vahvistus sille, että sivuston liikenne on todella salattu.
Salauksen ideana on yksinkertaisesti se, että estetään arkaluontoisten tietojen päätyminen ulkopuolisiin käsiin. Erityisesti tämä liittyy verkkokauppoihin, joiden sivuilla on maksuliikennettä. Entä jos sivustollasi ei ole mitään verkkokauppaa, tarvitaanko SSL sittenkin?
Vastaukseni on kyllä. Hanki SSL. Tähän on muutama syy.
1. Salaus suojaa käyttäjän yhteyden palvelimelle
SSL-salauksen idea on suojata yhteys käyttäjän selaimen sekä sivuston palvelimen välillä. Suojauksella estetään toisin sanoen se, että ulkopuolinen pääsisi käsiksi käyttäjätunnuksiin tai asiakastietoihin, joita sivulle täytetään. Tuore GDPR-asetus edellyttää myös henkilötietojen suojaamisen ja salauksen käyttö on sivuston omistajan ja käyttäjänkin kannalta hyödyllinen lisätyökalu. Sillä varmistetaan, että tiedot pysyvät turvassa kolmansilta osapuolilta.
2. Internetselaimet eivät luokittele sivustoanne luokkaan ”Ei turvallinen”
Asiakkaan näkökulmasta sivut, joista ei anneta turvallisuusvaroituksia, ovat luotettavampia kuin ei-turvalliset. Luotettavuus saattaa näkyä myös siten, että sivustollasi viihdytään kauemmin ja konversio paranee. Selainten antamat varoitusilmoitukset voivat hyvinkin vaikuttaa siten, että kiinnostuneet uudet mahdolliset asiakkaat eivät ole valmiita täyttämään sivuillanne olevia lomakkeita ja yhteydenottopyyntöjä. Jos sivusto on turvattu, Chrome-selain merkitsee sen vihreällä ikonilla ja merkinnällä “turvallinen”. Tällöin varovainenkin asiakas uskaltaa ottaa yhteyttä.
3. Sivuston hakukonelöydettävyys paranee
SSL-sertifikaatin avulla vähennetään esimerkiksi haittaohjelmien leviämistä. Kun sivusto käyttää SSL-salausta eli sen verkko-osoite on https-alkuinen, sivuston liikenne on suojattu. Tästä on etua hakukonelöydettävyyden kannalta.
Erityisesti Google suosii SSL-sertifikaattia käyttäviä sivustoja. Tämä tarkoittaa, että Chrome-selaimen uusin versio antaa Ei turvallinen -varoituksen jokaisella sivulla, joka ei hyödynnä SSL-suojausta. Sivuston suojaaminen saattaakin näkyä kasvaneina liikennemäärinä ja lisääntyneinä asiakaskontakteina.
Me täällä TiimiMediassa haluamme, että asiakas ja satunnainen sivustolla vierailijakin voivat olla täällä turvallisin mielin. Siksi meillä onkin SSL käytössä.
Mikäli tilaat meiltä verkkosivut, huolehdimme siitä, että sivusto on toiveidesi mukainen myös mitä turvallisuuteen tulee.