Kotisivujen ylläpidon päivitys edulliseen kesähintaan. Tuotamme hakukoneystävällistä tekstiä tai muuta sisältöä kotisivuillesi. Hinta sisältää yhden toimitetun tekstin tai muun sisällön ja sen some -linkityksen yrityksen kanaviin. Tarjous voimassa 30.6.2021 asti.
Kotisivujen tekstien päivitys
Hakukoneystävällistä tekstiä
Myyntiä edistävää tekstiä
Sisältöideointia
Yritysesittely
Yrityksen palveluiden esittely
Uutisteksti tai tuoteuutinen
Asiakkaan/kumppanin tarina
Valokuvat
Linkit yrityksen sosiaalisen median kanaviin.
Hinta (alv0) sisältää 1 työtunnin ja max. 1 500 merkkiä tekstiä. Katso tarkemmat hintatiedot kotisivujen päivityspaketin muut ehdot.
Tilaa nyt! Kotisivujen päivityspaketin -kesätarjous voimassa 30.6.2021
Tilaa yrityksen kotisivujen päivitys -paketti jo tänään! Edullinen kesähinta on voimassa 30.6.2021 saakka. Lähetä tilauksesi info@tiimimedia.fi, niin otamme sinuun yhteyttä! Voit myös soittaa puh. 040 539 2249 Juhani.
Kysy edullista tarjousta yrityksen kotisivujen sisällön jatkuvasta ylläpidosta. Tuotamme uutta sisältöä kotisivuillesi ja huolehdimme sivustosi ajantasaisuudesta.
Lähetä viesti info@tiimimedia.fi, tai soita puh. 040 539 2249 Juhani, niin kerromme lisää palvelusta.
Muut ehdot
Yrityksen kotisivujen päivitys -paketin hinta sisältää 1 h työaikaa, tekstin pituus max 1500 merkkiä, pidemmästä merkkimäärästä tai työtuntimäärästä veloitetaan erikseen asiakasta etukäteen. Valokuvat: kuvapankkikuvien etsintä ja valinta 30 € tai asiakkaan kuvitus. Valokuvaaja: 110,00 €, tarkemmat ehdot sovitaan erikseen. Hinnat alv0.
Ajantasaiset kotisivut ovat edellytys sille, että asiakkaasi löytävät yrityksesi ja sen tuotteet sekä palvelut. Valjasta yrityksesi kotisivut tekemään tuotteesi ja palvelusi tunnetuksi. Edistä myyntiäsi 24 tuntia vuorokaudessa.
Yrityksen blogin ylläpito -paketti
Hinta 75€/ blogi
Valmis blogiteksti
Hakukoneystävällistä tekstiä
Myyntiä edistävää tekstiä
Sisältöideointia
Valokuvat
Linkit yrityksen sosiaalisen median kanaviin
Hinta (alv0) sisältää 1 työtunnin, max. 1 500 merkkiä tekstiä. Katso tarkemmat hintatiedot blogin ylläpito -paketin muut ehdot.
Tilaa nyt! kesätarjous voimassa 30.6.2021
Tilaa blogin ylläpito -palvelu jo tänään. Edullinen kesätarjous on voimassa 30.6.2021 saakka. Lähetä tilauksesi info@tiimimedia.fi, niin otamme sinuun yhteyttä! Voit myös soittaa puh. 040 539 2249 Juhani.
Pyydä tarjous blogin ylläpidosta 1 kk – 12 kk ajaksi
Kysy edullista tarjousta yrityksen blogin ylläpidosta 1-12 kuukauden ajaksi. Päivitämme yrityksenne blogia säännöllisesti, mikä varmistaa parhaan näkyvyyden. Lähetä viesti info@tiimimedia.fi, tai soita puh. 040 539 2249 Juhani, niin kerromme lisää palvelusta.
Muut ehdot
Yrityksen blogin ylläpito -paketin hinta sisältää 1 h työaikaa, tekstin pituus max. 1500 merkkiä, pidemmästä merkkimäärästä tai työtuntimäärästä veloitetaan erikseen asiakasta etukäteen. Valokuvat: kuvapankkikuvien etsintä ja valinta 30 € tai asiakkaan kuvitus. Valokuvaaja: 110,00 €, tarkemmat ehdot sovitaan erikseen. Hinnat alv0.
Yrityksen kotisivujen päivitys -paketti
Hinta 75 € / teksti tai päivitys
Kotisivujen tekstien päivitys
Hakukoneystävällistä tekstiä
Myyntiä edistävää tekstiä
Sisältöideointia
Yritysesittely
Yrityksen palveluiden esittely
Uutisteksti tai tuoteuutinen
Asiakkaan/kumppanin tarina
Valokuvat
Linkit yrityksen sosiaalisen median kanaviin.
Hinta (alv0) sisältää 1 työtunnin ja max. 1 500 merkkiä tekstiä. Katso tarkemmat hintatiedot kotisivujen päivityspaketin muut ehdot.
Tilaa nyt! kesätarjous voimassa 30.6.2021
Tilaa yrityksen kotisivujen päivitys -paketti jo tänään! Edullinen kesähinta on voimassa 30.6.2021 saakka. Lähetä tilauksesi info@tiimimedia.fi, niin otamme sinuun yhteyttä! Voit myös soittaa puh. 040 539 2249 Juhani.
Kysy edullista tarjousta yrityksen kotisivujen sisällön jatkuvasta ylläpidosta. Tuotamme uutta sisältöä kotisivuillesi ja huolehdimme sivustosi ajantasaisuudesta.
Lähetä viesti info@tiimimedia.fi, tai soita puh. 040 539 2249 Juhani, niin kerromme lisää palvelusta.
Muut ehdot
Yrityksen kotisivujen päivitys -paketin hinta sisältää 1 h työaikaa, tekstin pituus max 1500 merkkiä, pidemmästä merkkimäärästä tai työtuntimäärästä veloitetaan erikseen asiakasta etukäteen. Valokuvat: kuvapankkikuvien etsintä ja valinta 30 € tai asiakkaan kuvitus. Valokuvaaja: 110,00 €, tarkemmat ehdot sovitaan erikseen. Hinnat alv0.
Kulunut vuosi on ollut meille kaikille erilainen ja erikoinen. Pandemian vuoksi yritykset, yhteisöt ja yksityiset henkilöt ovat joutuneet oppimaan uusia tapoja työskennellä ja pitää palavereita.
TiimiMediankin lähes kaikki kokoukset on pidetty etänä jo yli vuoden. Osaa osuuskunnan jäsenistä valitettavasti emme ole tavanneet yli vuoteen muuta kuin verkossa.
Etäpalaverointi on toiminut kuitenkin hyvin myös asiakkaiden ja yhteistyökumppaneiden kanssa. Asiat ovat hoituneet kuten ennenkin. Tietysti olisi mukava ja osittain tarpeellistakin tavata kasvokkain kokouksissa ja tietysti muutenkin.
Tarkista ajoissa tekninen toimivuus
Kokosin muutamia muutamia vinkkejä, jotta etäpalaverit sujuisivat sujuvasti ja mallikkaasti.
Tutustuthan kokousmateriaaliin ajoissa ennen etäkokousta. Tarkista myös etukäteen, että tekniikka toimii koneellasi ja saat yhteyden muihin osallistujiin. Suositeltavaa on, että jokainen etäkokoukseen osallistuva olisi omassa tilassaan, jolloin ei synny tarpeetonta taustamelua. Kokoustilan pitäisi myös olla mahdollisimman hiljainen ja vähäkaikuinen. Näin minimoit, etteivät muut osallistujat turhaan häiriinny.
Kokoukseen osallistuvien pitää olla myös paikalla ajoissa. Pidä kamera auki pääsääntöisesti ja myös mikrofoni, kun puhut. Sulje se, kun et puhu, jolloin mahdolliset taustaäänet esimerkiksi yskimiset, huokaukset jne. eivät kuulu muille osallistujille.
Kokouksen vetäjänä tai puheenjohtajana on tärkeää, että pysyt aikataulussa. Kerro myös kokouksen agenda osallistujille etukäteen. Jos etäkokoukseen osallistuu vähintään kolme osallistujaa, vetäjä jakaa puheenvuorot pyytämisjärjestyksessä. Siis viittaa, kun haluat puheenvuoron. Älä keskeytä puhujaa!
Puhu selkeästi, hymyile, nyökyttele, ota katsekontakti
Puhu selkeästi ja ytimekkäästi sekä tauota puhettasi, kun saat puheenvuoron. Anna muillekin mahdollisuus keskustella, vältä siis puhumista yksinään koko ajan. Yksinpuhelu pitkästyttää helposti muut osallistujat.
Kun osallistut etäpalaveriin, käytä minimipalautetta: hmm, jaa, joo, niin jne. Jos nyökkäilet, hymyilet tai käytät muita nonverbaalisia tapoja, osoitat, että olet sekä kiinnostunut että mukana keskustelussa. Vältä siis negatiivisia ilmeitä, kulmakarvojen kohotteluja, huokailuja, tuolissa retkottelua jne. Nämä kaikki viestittävät muille osallistujille, ettet ole innostunut tai kiinnostunut asiasta.
Ota katsekontakti, jos osallistut pienempään kokoukseen. Puhuessasi katso kerrallaan yhtä osallistujaa. Tämä viestii siitä, että olet myös hyvä kuuntelija.
Kirjoitathan valmistellut puheenvuorot lyhyesti etukäteen. Ne napakoittavat esiintymistäsi. Kun saat oman puheenvuoron, noteeraa lyhyesti edellistä puhujaa tai esitä kysymyksiä. Näin viestit, että välität siitä, mitä muut ajattelevat.
Pitkissä kokouksissa osallistujilla on lupa nousta seisomaan tunnein välein. Välillä on myös hyvä pitää pieni tauko, jolloin osallistujat voivat vähän virkistäytyä.
Tee kokouksesta lopuksi lyhyt yhteenveto, jos toimit kokouksen puheenjohtajana tai vetäjänä. Kun kokous loppuu sen järjestäjä kiittää ensin, sitten on tauko ja jokainen osallistuja kiittää vuorollaan kiitos, moi, moi. Kokouksen vetäjä kiittää lopuksi.
Etäkokouksiin soveltuvat siis samat tavat kuin normaali kokouksiinkin. Mutta tekniikka voi niissä helpommin pettää, mutta niinhän se pettää tuon tuosta tavallisissa kokouksissakin.
Ei auta, kun maltillisesti odottaa aikaa, jolloin voimme taas kokoontua kasvokkain, hörppiä kahvia kokouksen lomassa ja nauraa makeasti toistemme sutkautuksille. Niitä kokouksia odotellessa…
TiimiMedian vahvuus on yhteistyö. Porukkaamme kuuluu niin vanhaa konkaria kuin nuorta ja dynaamista väkeä. Palvelupalettimme on monipuolinen, koska jokaisella on omat vahvuusalueensa. Kokemusta löytyy niin viestinnästä kuin markkinoinnista ja suunnittelusta.
Suunnittelupalvelut
Millaiset ovat juuri sinun organisaatiosi viestintätarpeet? Ketkä haluat tavoittaa viestilläsi? Onko paras tapa tiedote vai haluatko lähestyä yleisöäsi tällä kertaa tarinallisin keinoin? Vai jollain muulla tavalla?
Mietimme mielellämme yhdessä kanssasi, mikä on paras kanava ja paras tapa saada haluamasi ryhmän huomio, olivatpa he sitten asiakkaita, alihankkijoita tai muita sinua kiinnostavia ihmisiä.
TiimiMedia tarjoaa sekä ulkoisen että sisäisen viestinnän palveluja. Nykypäivänä tärkeä osa ulkoista viestintää on medianäkyvyys. Olemme tehneet töitä sekä painetun että sähköisen median parissa. Meiltä luonnistuu printti ja digitaalinen viestintä ja meillä on kokemusta myös radio- ja tv-työstä.
Heikki on toiminut Maikkarilla ja Ylellä ja tehnyt sekä radio- että tv-työtä. Villellä on kokemusta radiotyöstä ja podcastien tekemisestä. Marjaanallaon päätoimittajakokemusta. Tiedämme siis, miten median mielenkiinnon saa syttymään ja miten kannattaa käyttää erilaisia medioita. Yhteenlaskien olemme tehneet satoja ellei tuhansia lehdistötiedotteita.
Kuuluuko? Hienovaraisempikin viestintä voi riittää 🙂
Ulkoinen viestintä
Ulkoisella viestinnällä vaikutetaan paitsi asiakkaisiin myös alihankkijoihin ja muihin sidosryhmiin. Eri asiakasryhmät saattavat vaatia hieman eri lähestymistavat ja jopa eri viestintäkanavat. Suomen Yrittäjät kirjoittaa viestinnän merkitystä yritykselle hyvin tässä.
Viestintä on aina pohjimmiltaan kaksisuuntaista ja reagoi vaikkapa asiakkailta saatuun palautteeseen ja juttuihin mediassa. Lisäksi hyvällä viestinnällä voi hankkia uusiakin asiakkaita.
Sisäinen viestintä
Sisäinen viestintä on sekin tärkeää. Se ei ole pelkkää tiedottamista, vaan myös tapa jalkauttaa strategia ja luoda yhteishenkeä. Se kannattaa, koska työyhteisön tunnelma ja yhteishenki näkyvät lopulta myös asiakaskokemuksessa. Hyvä kirjoitus sisäisen viestinnän merkityksestä organisaatiolle löytyy Recommended Finlandin sivuilta täältä.
Meillä erityisesti Marjaanalla on kokemusta sisäisestä viestinnästä. Eijaja Jussi ovat molemmat tehneet sekä asiakaslehtiä että organisaation sisäistä lehteä, Jussi päätoimittajana ja Eija toimittajana. Monitaitoisena miehenä Jussion myös ottanut niihin valokuvia.
PK-yritykset asiakkaina
Olemme erikoistuneet työskentelyyn pk-yritysten ja yhteisöjen kanssa. Niiden kannalta toimivin viestintämalli ei ole sama kuin konserniyrityksillä, joilla saattaa olla parin jalkapallojoukkueen kokoinen viestintäosasto.
Pienen yrityksen kannattaa pikemminkin ulkoistaa viestintänsä osaavalle toimistolle, kuten TiimiMedialle. Näin mahdollistuu keskittyminen juuri sinun yrityksesi tai yhteisösi ydinosaamiseen eli sen tuotteen tai palvelun tekemiseen, jota varten organisaatio on olemassa.
Ota yhteyttä meihin, niin katsotaan, kuinka voimme vastata tarpeisiisi!
Yksinyrittäjän ja pienen yrityksen pahin virhe ei liity toimialan valintaan, ei ammatilliseen osaamiseen eikä myyntitaitoihin.
— Yksinyrittäjän ja pienyrittäjän menestymisen ratkaisee usein se, miten yrittäjä tai toimitusjohtaja hallitsee omaa ajankäyttöään, kertoi Juha Valkamo Helsingin yrittäjien Hoppu on hanurista -tilaisuudessa.
Valkamo työskentelee Kissconsulting Oy:n asiakkuusjohtaja Hän on tehnyt yli 25 vuoden uran johtotehtävissä elintarvike- ja ravintolabusineksessä.
Yhteys liiketoiminnan menestykseen
Ajanhallinnalla on suora yhteys liiketoiminnan menestykseen. — Asiakas jättää usein ostamatta, jos et ole läsnä asiakaskohtaamisessa. Huonosti nukutun yön jälkeen, stressaantuneena ja kiireinä et ole parhaimmillasi, minkä asiakas myös näkee ja aistii.
Valkaman mukaan varsinkin pienyrittäjä on helposti töissä 24/7, ja hänellä on ”liian monta rautaa tulessa” yhtä aikaa. — Ongelma on monesti se, että yrittäjä ei osaa keskittyä oman liiketoimintansa kannalta olennaisiin asioihin.
— Esimerkiksi erilaisiin tapahtumiin on mukava osallistua, mutta ovatko ne oman ajankäytön kannalta tärkeitä tilaisuuksia? Itselle ja läheisille pitäisi muistaa myös varata aikaa.
Miten hallitset ajankäyttöäsi
— Jotta yrittäjä saa ajankäyttönsä hallintaansa, hänen tulisi hakea oman ajankäyttönsä nollapiste. Omasta ajankäytöstä saa otteen, kun pysäyttää nykyisen ajankäyttötilanteen. Tämä tapahtuu laatimalla työlista kaikesta siitä, mitä yrittäjän pitäisi saada aikaa. Työlistan laatiminen voi kestää jopa muutaman viikon. Työlistan pituus vaihtelee ja sen pituus voi olla esimerkiksi 3 – 22 A4 -sivua pitkä.
— Työlista kannattaa laatia itselle parhaiten sopivan välineen avulla, ja päivittäin varata aikaa sen päivittämiseen.
Tuleva ajankäyttösi selville
Työlistan laatiminen tarjoaa lukuisia etuja. — Lista paljastaa helposti esimerkiksi sen, että yrittäjä ei käytä aikaansa oman yrityksensä kannalta tärkeimpiin tehtäviin esimerkiksi uusien asiakkaiden hankintaan ja tarjouksiin.
Merkittävimpänä hyötynä Valkama pitää sitä, että työlista synnyttää yrittäjälle hallinnan tunteen. Tämä myös vähentää stressiä, mitä tekemättömät työt usein aiheuttavat.
— Edellisenä päivänä hän suosittelee tekemään listan niistä tehtävistä, joita yrittäjän tulee saada aikaan seuraavana päivänä.
Valkaman mukaan työlista on helppo tehdä. — Mutta yrittäjä on helposti pulassa työlistansa kanssa, koska sinne kertyy paljon erilaisia tehtäviä. Oman kokemuksensa mukaan hän kertoo, että näin käy yleensä aina.
Mikä on tärkeintä ajankäyttöäsi?
Valkama kehottaa yrittää miettimään, mikä on hänelle tärkeintä ajankäyttöä omassa yrityksessään.
— Työlistasta muodostuu helposti Valkaman mukaan työtehtävien priorisointi -lista. Työlista on hyvä apuväline siihen, että yrittäjä tekee tärkeiksi katsomiaan tehtäviä. Vaikka ne odottamattomat tehtävät tulee tehdä, niin pitkä työlista ei katoa mihinkään. Siihen voidaan aina palata.
Hänen mukaansa yrittäjän onkin tärkeintä miettiä mihin hän suuntaa aikaansa ja energiaansa sekä erottaa tärkeän vähemmän tärkeästä.
— Varsinkin yksinyrittäjän ja pienyrittäjän on tärkeää miettiä sitä, mihin suuntaa ajankäyttöään, koska muuten työmäärä murskaa yrittäjän.
Priorisointi on luopumista
— Suunta löytyy vain valintoja tekemällä. Mieti mitä haluat ja mitä tavoittelet, neuvoo Valkama. Yrittäjä voi ajautua tekemään rutiinitehtäviä, koska kehittämistä vaativat työt ovat usein hankalia ja edellyttävät päätöksiä.
— Priorisointi on käytännössä luopumista. Keskityt silloin yrittäjänä kerrallaan vain 2-3 tärkeän teeman läpivientiin. Mitkä ovat sinun liiketoimintasi kannalta ne muutamat tärkeät teemat, joihin sinun tulisi keskittyä. Tehtäviä on aina enemmän kuin on aikaa.
— Mieti, mitä teet vähemmän, jotta pystyt tekemään jotain muuta enemmän. Onko sinulla kykyä luopua jonkun tekemisestä, koska luopuminen on usein tuskallista.
Yrittäjä ja tietokirjailija Janne Jääskeläisen vinkit yrittäjän ajankäyttöön
60 % ajasta pitäisi keskittyä siihen, mitä tapahtuu tulevaisuudessa
30 % ajasta pitäisi keskittyä siihen, mitä tapahtuu nyt
10 % ajasta siihen, mitä on tapahtunut.
Älä hukkaa aikaa sellaiseen, jonka joku muu voi tehdä.
Lähde: Janne Jääskeläinen 2015 (s.233)
Teksti: Juhani Sippola
Lähteitä ja lukuvinkkejä
Janne Jääskeläinen (2015) Älä Yritä, tätä sinulle ei kerrottu yrittämisestä. Kauppakamari Marika Maury, Jaakko Tuomila, Tuomo Meretniemi (2018). Hoppu on hanurista. Kiss Publishing
Autamme sinua menestymään
Ota yhteyttä TiimiMediaan, niin kerromme miten voimme auttaa sinua keskittymään oman yrityksesi tärkeimpiin tehtäviin. puh. 045 848 3688, info@tiimimedia.fi, www.tiimimedia.fi
Valokuva herättää aina tunteita. Haluat varmaan palauttaa myöhemmin mieleesi elämäsi tärkeät hetket. Parhaiten se onnistuu valokuvan avulla. Tallenna elämäsi tärkeimmät muistot
Meiltä voit tilata valokuvaajan sinun ja kotisi tärkeisiin
tapahtumiin: häihin, kastetilaisuuteen, ylioppilasjuhliin, sukukokoukseen,
hautajaisiin ja merkkipäiviin.
Kuvauspaikkana voi olla koti, kirkko tai kesämökki.
Tulemme sinne, minne haluat. Kun tilaat valokuvauspalvelun, sinä ja
lähimmäisesti voitte keskittyä itse juhlaan tai tapahtumaan täysipainoisesti.
Varmista siis, että elämäsi tärkeimmät hetket
ikuistetaan valokuvaamalla, ota yhteyttä.
Herätä
asiakkaan huomio kuvalla
Kuva selättää tekstin. Valokuvalla luot mielikuvaa,
kerrot tarinaa ja mainostat yrityksesi tuotteita ja palveluita.
Hyvän kuvan avulla saat asiakkaidesi huomion. Ja
ilman sitä, yrityksesi asiakastarinat, tuote-esittelysi ja myyntiviestisi
jäävät lukematta.
Tiivistetysti valokuvauspalvelumme tarjoaa yrityksellesi mahdollisuutta
erottautua ja jäädä asiakkaittesi mieliin kuvien avulla, mikä näkyy menestyvänä
liiketoimintana.
Puhuttele kuvalla asiakkaitasi
Kuvausaiheet ja -kohteet voivat vaihdella. Valokuvauspalvelumme tarjoaa
yrityksesi käyttöön kokeneen valokuvaajan, ja tarvittaessa useamman esimerkiksi
tapahtumien kuvaamiseen.
Suhtaudumme niin pieniin kuin suuriin kuvaustoimeksiantoihin samalla ammattitaidolla,
joustavuudella ja palveluasenteella.
Ota rohkeasti yhteyttä ja pyydä tarjousta, sillä hinnoittelemme kuvauspalvelut aina siten, että kuvaushinta ja asiakkaan toiveet valokuvauksen lopputuloksesta kohtaavat. Ota yhteyttä, niin kerromme miten voimme auttaa sinua.
Kysy edullista tarjousta vuoden 2019 seinäkalenterista esimerkiksi henkilöstölahjaksi.
Säilytä muistot kuvin
Merkkipäivät Tapahtumat Häät Hautajaiset Rippijuhlat Sukujuhlat Ylioppilasjuhlat
Puhuttele asiakastasi kuvilla
Blogi Sosiaalinen media Yrityksen kotisivu
Asiakastarinat Lehdistökuvat Tapahtumat ja juhlat Yrityksen juhlat